ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Expert

ITIL_MALC ITIL® Expert: Managing Across the Lifecycle (MAL)

Czas trwania:

5 dni / 40 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 900,00 zł
Cena promocyjna: 3 400,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 35 (S: 35) Kredyty ITIL: 5

To pięciodniowe szkolenie uczestnik jest potwierdzeniem najwyższej wiedzy z zakresu ITIL®, praktycznych umiejętności wykorzystywania całej biblioteki oraz rozumienia powiązań między wszystkimi elementami ITSM. Uczestnik uzyska prestiżowy certyfikat ITIL® Expert potwierdzający najwyższe kompetencje w dziedzinie zarządzania usługami IT.

Uczestnicy

Na szkolenie ITIL® Expert: Managing Across the Lifecycle zapraszamy dyrektorów IT, CIO, CTO, kadrę kierowniczą, kierowników projektów, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi. Osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT.

Wymagania wstępne
  • Znajomość języka angielskiego

  • Komplet certyfikatów ITIL® Intermediate Lifecycle Stream lub ITIL® Intermediate Capability Stream

Czego się nauczysz
  • praktycznego wykorzystywania całej biblioteki ITIL®

  • powiązań między wszystkimi elementami ITSM

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Określanie korzyści biznesowych

  • Zarządzanie strategicznymi zmianami

  • Zarządzanie ryzykiem

  • Planowanie i wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania usługami IT

  • Wyzwania organizacyjne

  • Ocena poziomu jakości usług IT

  • Odniesienie do innych standardów IT, takich jak COBIT®, ISO/IEC 20000, CMMI, Balance Scorecard, Six Sigma, ISO 9000, TQM itp.

  • Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Expert: Managing Across the Lifecycle.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, słownik pojęć i skrótów, próbny egzamin z kluczem odpowiedzi. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja:szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo™ oraz ITIL Approved Examination Organization logo™ jest znakiem handlowym należącym  do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL_Expert - Egzamin ITIL®Managing Across the Lifecycle

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 950 PLN

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia
  • Warunki przystąpienia: ukończone szkolenie ITIL® Managing Across the Lifecycle, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Potwierdzenie zdobycia 17 ważnych pkt. kredytowych z egzaminów ITIL® (kopie certyfikatów), dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test
  • Czas trwania: 120 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 150 minut
  • Liczba pytań: 10 pytań bazujących na jednym wspólnym case study: do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (uzyskanie minimum 35 punktów z 50 możliwych)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Brak wyników

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 22-10 do 26-10-2018