Umiejętności biznesowe / Przywództwo i zarządzanie

BPF-3013 Zarządzanie w okresie zmiany

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Każdy menedżer wie, że dzisiejsze zarządzanie odbywa się w procesie nieustannych zmian.

Zmiany mogą dotyczyć prostych udoskonaleń, ale także wielkich zmian reorganizujących działanie całej organizacji. Wprowadzanie zmian wymaga wielu umiejętności, a jedną z kluczowych jest przeprowadzenie siebie i zespołu przez ten proces.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności postępowania w trudnym okresie zmian poprzez korygowanie własnych postaw i podejścia do pracowników. Poprzez udział w szkoleniu uczestnicy zwiększą swoje kompetencje w zakresie budowania komunikacji i zaangażowania w procesie zmian oraz przezwyciężania oporu i obaw.

Uczestnicy

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektu, osób zajmujących stanowiska menedżerskie, kierownicze, i zarządcze, dla których istotne jest rozwijanie kompetencji zarządzania zasobami ludzkimi w okresie wprowadzania zmian.

Czego się nauczysz
  • Rozpoznawać reakcje pracowników na zmiany
  • Zmieniać własną postawę wobec zmian
  • Motywować pracowników w okresie wdrażania zmian
  • Umiejętnie komunikować się z pracownikami
  • Przezwyciężać opór wobec zmian i kreować pozytywny obraz zmian.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Przygotowanie do procesu zmian:
  • Umowa formalna a umowa osobista,
  • Spotykane reakcje na zmiany,
  • Akceptacja wobec zmiany – kreowanie i wzmacnianie.
Postawy wobec zmian:
  • Motywacja w procesie zmian „do” i „od”
  • typy postaw i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Osobisty bilans zysków i strat – Bena Franklina.
Komunikacja w procesie zmian:
  • Dwukierunkowy styl komunikacji
  • Kaskadowy proces komunikowania
  • Informacje zwrotne.
Delegowanie:
  • Model HB wobec zmian
  • Elastyczność i rodzaje delegowania
  • Delegowanie w ujęciu ornitologicznym.
Zaangażowanie w procesie zmian:
  • Wizjonerskie przywództwo
  • Reguła konsekwencji
  • Mapa zaangażowania.
Opór wobec zmian:
  • Przewidywanie co może wywołać opór
  • Przezwyciężanie oporu wobec zmian
  • Czynniki oporu.
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie